Formularz reklamacyjny
Formularz zwrotu
Zasady zwrotów:
- Kupujący będący konsumentem ma prawo zwrotu towaru w terminie 14 dni od
daty dostarczenia towaru - Należy pamiętać, że towar nie może być używany w sposób wykraczający poza
zwykłe obejrzenie czy sprawdzenie danego towaru. - Kupujący ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu nie później niż 14 dni od
dnia wypełnienia formularzu zwrotu. - Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku zwrotu
towaru Sprzedający nie oferuje usługi transportowej. - Zwrot środków na rzecz Kupującego nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny
sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Zasady reklamacji:
- Jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Sklepu ma wady, Kupujący ma prawo
złożyć reklamację u Sprzedawcy. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z
nieprawidłowego użytkowania towaru przez Kupującego. - Kupujący może złożyć reklamację:
-
-
- Zawiadamiając Sprzedawcę przesyłając wiadomość e-mail na
adres:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - osobiście w firmie Sprzedawcy pod adresem: 98-405 Galewice, ul.
Akacjowa 10, - ) pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy: 98-405 Galewice, ul.
Akacjowa 10.
- Zawiadamiając Sprzedawcę przesyłając wiadomość e-mail na
-
- Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego (imię, nazwisko, adres
umożliwiający kontakt z Kupującym), wskazanie reklamowanego towaru i datę
jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli dane podane w reklamacji
są niewystarczające lub wymagają uzupełnienia, Sprzedawca, przed
rozpoznaniem reklamacji, zwróci się do Kupującego o uzupełnienie reklamacji we
wskazanym zakresie. Załączenie do reklamacji kopii paragonu lub faktury ułatwi
jej rozpoznanie.
* Wszystkie zasady zwrotów i reklamacji dostępne są w regulaminie sklepu §9 i §11.